Alla inlägg under april 2013

Av Ida och Jenny Hamros - 30 april 2013 16:32

Idag är det då valborg för er som har missat det. Jag brukar dock inte fira den men det är väl en kul högtid. Ska äta middag med familjen och sen så tror jag att jag ska ner till Ekbacken här i Åkersberga med några kompisar för att kolla på majbrasan. Det där sista är ett kanske eftersom jag inte har frågat mamma och pappa om det då men men.


Hoppas ni får en trevlig valborg!

// Ida   

Av Ida och Jenny Hamros - 30 april 2013 07:19

     

Ska till skolan snart, bloggar när jag kommer hem!


// Ida   

Av Ida och Jenny Hamros - 29 april 2013 21:34

Idag har varit en plugg dag   . Har ett stort so prov imorgon som jag verkligen vill att det ska gå bra på så jag har pluggat typ hela dan. Jag har också letat inspiration för att få ett nyttigare liv. Det är inte så att jag är onyttig och jag tränar flera dagar i veckan (inte de här veckorna då för jag har varit sjuk) men jag vill börja tänka mer på min hälsa Jag vet att jag inte är tjock, eller jo det tycker jag ju men spela roll. Jag vill bara gå ner lite i vikt och sen är jag klar. Jag vill bli mer fit. Fast jag är typ redan fit... Men åhh så går det när jag ska försöka förklara saker för er.


Nu ska jag sova, så vi ses imorgon!

 


// Ida   

Av Ida och Jenny Hamros - 29 april 2013 17:09

Jag är så jävla taggad till one direction konserten!, det är bara 9 dagar kvar! Längtar så grymt mycket och kan typ inte sitta still!
Jag sitter i alla fall på bussen nu från täby centrum påväg till min kompis Ellen. Hon har satt upp studsmattan nu så vi ska hoppa lite ;P
Hennes mamma har också flyttat till deras nya hus nu så jag ska få se hur det ser ut! (Hennes föreldrar har skilt sig :( )
Jag har också köpt en försen pressent till min kompis Hanna som fyllde år i Fredags :)
Jag köpte typ ett silverarmband med två hjärtan på, ett utan diamanter och ett med diamanter ( dock inte äkta )
//Jenny

Av Ida och Jenny Hamros - 27 april 2013 11:40

Idag är det städdag i mitt område så alla städar förrutom jag! Jag sitter i min solstol o solar o lyssnar på musik medans alla andra städar :D
Det är så jävla varmt! Jag har fan bara på mig linne o jag fryser till 0%.
Jag ska i alla fall till min kompis som jag inte träffat på typ 3 år :)
Det ska bli jätteroligt att träffas igen för vi var ganska bra kompisar innan jag bytte skola. Nu ska jag fortsätta vara social :)
~all I need is a beauty and a beat...~
//Jenny <3




Av Ida och Jenny Hamros - 27 april 2013 09:45

Eller nej, det bara känns som det. Inte för att jag vet hur det känns men jag kan föreställa mig det.

Igår var jag på bio med några vänner från klassen och sen gick vi hem till en av dem (Frida) och sov över.

Först åkte vi in till Sergel i stan och så gick på en thailändsk resturang och maten där är sjukt god. Sen gick vi köpte vi godis och efter det var det filmdags.

 

Vi såg "Warm bodies" och den är verkligen sjukt bra. Jag gillar inte romantiska filmer egentligen men den här är så bra. Om ni inte redan sett den så måste ni göra det, sjukt grym!


Efter bion åkte vi hem till Frida för att sova över, inte för att vi sov så mycket dock... Vi kollade på gamla Disney filmer som typ "High school musical" och "Camp Rock". Vi var vakna till kl 4 på natten och vaknade kl 8 vilket innebär att jag bara sovit i 4 timmar.

 

Jag hade grymt kul, men det negativa är att jag nästan inte har någon röst kvar. Det är inte bra att skrika och skratta för mycket. Ohh well.


Hoppas ni får en trevlig dag!

// Ida   


Av Ida och Jenny Hamros - 25 april 2013 15:36

Idag är den första dagen som jag faktiskt har satt på mig sommarkläder :) det är så grymt varmt, jag är så sjukt glad att det äntligen börjar bli sommar!!
Jag sitter på bussen nu på väg hem för att hämta gymnastik kläder och sedan ska jag ta en buss till gymnastiken.
IDAG ÄR DET BARA 13 DAGAR KVAR TILLS 1D KONSERTEN OCH JAG DÖÖR! Även om jag är en beliber så tycker jag om 1D jättemycket också. Det finns inte ord för hur ledsen jag är över att jag inte fick gå på justins konsert men one directions konsert vill jag också jättegärna gå på så jag blev jätteglad när mamma sa att jag fick, även om jag inte fattar varför jag fick gå på one directions konsert men inte justins...?
Men aja det ska bli så grymt roligt!! :D
//Jenny

Presentation


Hej och välkommen till vår lilla blogg! Vi heter Ida och Jenny och vi bloggar om vårat liv och vardag. Vi bloggar om allt som händer i vårat liv. Vi bloggar också på våra egna bloggar http://idaho.forme.se och http.//jennyrosen.devote.se där bloggar vi me

Fråga mig

5 besvarade frågor

Instagram

Ida: @ida_hamrin

 

Jenny: @jenny_private @pennan00 @ynnej00

 

Följ oss gärna där!   

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Can't speak Swedish? Translate it here!


Skapa flashcards