Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Ida och Jenny Hamros - 4 augusti 2013 09:46

Bloggade inte igår trots att min dator funkar nu igen, men jag bloggade på min andra blogg så jag tänkte att det skulle va lite tråkigt om jag skrev samma sak här som där.


Sverige levererar fortfarande bra väder så jag kommer antagligen hänga vid stranden idag. Visst det är skönt och så men det finns ju inte så mycket att skriva om sen efter. Det är nog inte så kul att hör "var på stranden och badade och solade, det var skönt" och sen berätta detaljerat hur mycket sand jag fick innanför min bikini, eller om vi tog med oss vattenmelon till stranden eller inte. Låter intressant va?

 

Ha en bra dag!


// Ida   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till vår lilla blogg! Vi heter Ida och Jenny och vi bloggar om vårat liv och vardag. Vi bloggar om allt som händer i vårat liv. Vi bloggar också på våra egna bloggar http://idaho.forme.se och http.//jennyrosen.devote.se där bloggar vi me

Fråga mig

5 besvarade frågor

Instagram

Ida: @ida_hamrin

 

Jenny: @jenny_private @pennan00 @ynnej00

 

Följ oss gärna där!   

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Can't speak Swedish? Translate it here!


Skapa flashcards