Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Ida och Jenny Hamros - 5 augusti 2013 19:43

Hej alla läsare igen!
Sorry att jag typ varit borta i en evighet! Jag har typ ingen anledning varför men aja, nu ska jag iaf börja igen. Jag har också skaffat en annan blogg som heter jennyrosen.devote.se så där får ni också gärna läsa :) mobba mig inte för att jag är fett töntig o så.. Haha
Men nu så sitter jag iaf och äter på en pizzeria med mina vänner :) även om jag inte tycker om pizza, hehe.
Aja här får ni lite fina bilder ;D
Omg Elly kommer döda mig om hon ser det här :D

//Jenny

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till vår lilla blogg! Vi heter Ida och Jenny och vi bloggar om vårat liv och vardag. Vi bloggar om allt som händer i vårat liv. Vi bloggar också på våra egna bloggar http://idaho.forme.se och http.//jennyrosen.devote.se där bloggar vi me

Fråga mig

5 besvarade frågor

Instagram

Ida: @ida_hamrin

 

Jenny: @jenny_private @pennan00 @ynnej00

 

Följ oss gärna där!   

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Can't speak Swedish? Translate it here!


Ovido - Quiz & Flashcards