Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Ida och Jenny Hamros - 13 augusti 2013 09:38

Nu har jag inte varit så flitig med bloggen, haha. Så därför tänkte jag blogga här. Har ett tidsinställt på min andra blogg så då kan jag blogga här.


Idag är det väldigt fint väder vilket jag faktiskt blev missnöjd över. Jag har fått sån himla stor simlust som jag inte har haft på sjukt länge men igår så blev det så. Så när jag såg att det var fint väder blev jag besviken för att jag ville sitta inne och spela haha. får väl vara ute och sola lite då.


Idag har jag träning, vilket jag inte är taggad på. Har knappt tränat nu under sommaren så min kondis har blivit sjukt dålig. Orkar heller inte träffa gruppen, vet dock inte varför. Känner bara inte för det.


Hoppas ni får en bra dag!

// Ida   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till vår lilla blogg! Vi heter Ida och Jenny och vi bloggar om vårat liv och vardag. Vi bloggar om allt som händer i vårat liv. Vi bloggar också på våra egna bloggar http://idaho.forme.se och http.//jennyrosen.devote.se där bloggar vi me

Fråga mig

5 besvarade frågor

Instagram

Ida: @ida_hamrin

 

Jenny: @jenny_private @pennan00 @ynnej00

 

Följ oss gärna där!   

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Can't speak Swedish? Translate it here!


Skapa flashcards