Direktlänk till inlägg 15 augusti 2013

Fotat!

Av Ida och Jenny Hamros - 15 augusti 2013 13:29

Så nu har jag och Ida varit ute och fotat efter att hon sovit över hos mig! Igår kollade vi på en skräckfilm som jag blev jätterädd för och typ klarade inte av den så vi var tvungen att stänga av.. Jag är en fegis jag vet..

Sedan kollade vi på en komendi som heter "The hot chick". Den var jätterolig! Jag har också hittat min mammas gammla kamera så nu är den min! Haha men nu är ida hungrig så vi ska gå ner och äta något! 

       

Fler foton hittar du på våra privata bloggar!


http://idaho.forme.se/


http://jennyrosen.devote.se/


//Ida och Jenny  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida och Jenny Hamros - 21 augusti 2013 21:07


Prolympiaden gick rätt så bra, det dåliga var att några i min klass fuskade men vi kom trea vilket jag kan vara ganska nöjd med. nu under kvällen har jag varit hos min farmor och firat hennes födelsedag, sen när vi var hemma kollade vi på idol. I...

Av Ida och Jenny Hamros - 21 augusti 2013 07:47

                      Bloggade inte förut för att jag hade stukat handen när jag ramlade ner för trappan. Idag så ska vi ha prolympiad i skolan. Vi kör massa olika grener och försöker samla poäng så att vi kan vinna. Skulle verligen vilja vinna i å...

Av Ida och Jenny Hamros - 13 augusti 2013 09:38

Nu har jag inte varit så flitig med bloggen, haha. Så därför tänkte jag blogga här. Har ett tidsinställt på min andra blogg så då kan jag blogga här.   Idag är det väldigt fint väder vilket jag faktiskt blev missnöjd över. Jag har fått sån himla ...

Av Ida och Jenny Hamros - 10 augusti 2013 11:54

Igår var jag i stan med Felicia och Frida så det var därför jag inte bloggade. Vi gick på bio, shoppade och fikade också. Det var trevligt och jag hade inte träffat dem på sjukt länge.   Idag är jag i alla fall ensam hemma, resten av familjen är ...

Av Ida och Jenny Hamros - 8 augusti 2013 22:26

Hej igen! Jag visste faktiskt inte hur mysigt det kan vara när det regnar när man är innomhus. Asså i ett tält så tycker jag att det är mysigt och så men i mitt hus, så har jag alltid bara tyckt att det har varit jobbigt och tråkigt. Det tycker jag...

Presentation


Hej och välkommen till vår lilla blogg! Vi heter Ida och Jenny och vi bloggar om vårat liv och vardag. Vi bloggar om allt som händer i vårat liv. Vi bloggar också på våra egna bloggar http://idaho.forme.se och http.//jennyrosen.devote.se där bloggar vi me

Fråga mig

5 besvarade frågor

Instagram

Ida: @ida_hamrin

 

Jenny: @jenny_private @pennan00 @ynnej00

 

Följ oss gärna där!   

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Can't speak Swedish? Translate it here!


Skapa flashcards