Alla inlägg den 3 maj 2013

Av Ida och Jenny Hamros - 3 maj 2013 21:09

Känner att mina fredagar är lite tråkiga, i alla fall hemmakvällarna. Förra fredagen var jag ju i stan, på Sergel närmare bestämt och kollade på bio för att sedan sova över hos några vänner. Och idag tillbringades kvällen hemma med le familj. Det är väl inte så illa men det var ju inte "gud så jävla cp kul jag har" kul.


Nu har jag inte nåt mer att skriva så här får ni en fin bild på mig och Emmelli från idag när vi orienterade.

 


// Ida   

Av Ida och Jenny Hamros - 3 maj 2013 17:16

Nu sitter jag äntligen i bilen påväg till Värmland! Jag och min familj ska till några bekanta i Karlstad för de har fått ett till barn och de ska ha en namngivning ( nästan som ett dop bara att man inte går till kyrkan och så är det ingen präst o så).
Så det kommer kanske inte vara så mycket bloggande för mig men någongång ska jag nog kunna slänga in ett inlägg :)
//Jenny

Av Ida och Jenny Hamros - 3 maj 2013 14:53

Gud vad skönt med fredag, äntligen säger jag bara. Sitter just nu i skolan för jag är för lat för att gå till busshållplatsen, jag har en kvart på mig innan bussen går så det är lugnt. Nu har jag inget mer att skriva för stunden så vi ses senare.
// Ida

Presentation


Hej och välkommen till vår lilla blogg! Vi heter Ida och Jenny och vi bloggar om vårat liv och vardag. Vi bloggar om allt som händer i vårat liv. Vi bloggar också på våra egna bloggar http://idaho.forme.se och http.//jennyrosen.devote.se där bloggar vi me

Fråga mig

5 besvarade frågor

Instagram

Ida: @ida_hamrin

 

Jenny: @jenny_private @pennan00 @ynnej00

 

Följ oss gärna där!   

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Can't speak Swedish? Translate it here!


Ovido - Quiz & Flashcards