Alla inlägg den 18 maj 2013

Av Ida och Jenny Hamros - 18 maj 2013 09:37

Nu är jag alltså tillbaka och hade tänkt börja blogga som vanligt igen. Kom ju egentligen hem i söndags då jag kunde bloggat men jag tog en mini bloggpause för jag orkade inte riktigt att blogga. Hade tänkt skriva om One Direction konserten och mina dagar i Mora senare i ett annat inlägg. Men jag kan säga att konserten var den bästa kvällen i mitt liv. Så himla undebart så jag vet inte vart jag ska ta vägen. helt enkelt bäst och jag är fortfarande sjukt lycklig. Mina dagar i Mora var inte heller så dåliga men det kommer kanske inlägg om allt sen.


Idag kommer jag nog inte vara hemma så mycket, ska filma till vår svenska uppgift med frida, Felicia, Emmelli och Madde och sen så ska jag kanske kolla på eurovision med dem.   


Det var allt jag hade att säga just nu. Hörs sen!


// Ida   

Presentation


Hej och välkommen till vår lilla blogg! Vi heter Ida och Jenny och vi bloggar om vårat liv och vardag. Vi bloggar om allt som händer i vårat liv. Vi bloggar också på våra egna bloggar http://idaho.forme.se och http.//jennyrosen.devote.se där bloggar vi me

Fråga mig

5 besvarade frågor

Instagram

Ida: @ida_hamrin

 

Jenny: @jenny_private @pennan00 @ynnej00

 

Följ oss gärna där!   

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Can't speak Swedish? Translate it here!


Ovido - Quiz & Flashcards