Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Ida och Jenny Hamros - 4 mars 2013 16:39

Det var inte så illa som jag trodde det skulle bli. Jag hade världens ångest över att börja och jag ville verkligen INTE. Men det blev bra. Kom på en grej om en av mina bästisar, hon och en av mina killkompisar är ihop. Sjukt söta   .

Fast vi har börjat läsa en jätte tråkig bok i svenskan. Jag kommer seriöst dö av tråkighet. Nej nu ska jag kolla tumblr och sen äta innan jag åker iväg på träning. Simma lugnt!

// Ida   

Av Ida och Jenny Hamros - 4 mars 2013 16:02

Jag vet att det är gammalt och typ alla gör så här men här är iallafall dagens outfit. Tröjan och byxorna är från Hollister så jag känner mig lagom cool..

 

 

// Ida   

Av Ida och Jenny Hamros - 4 mars 2013 07:33

Jahapp, då sitter man ju på bussen på väg till skolan igen. Vi börjar ju såklart med ett litet prov nu på morgonen och imorrn blir det Nationella prov.. Det första man gör när man kommer tillbaka från lovet yey..
Men det ska bli så sjukt kul att träffa alla kompisarna igen! :)
Jag orkade inte läsa så mycket igår så jag borde nog läsa lite nu!


//Jenny   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till vår lilla blogg! Vi heter Ida och Jenny och vi bloggar om vårat liv och vardag. Vi bloggar om allt som händer i vårat liv. Vi bloggar också på våra egna bloggar http://idaho.forme.se och http.//jennyrosen.devote.se där bloggar vi me

Fråga mig

5 besvarade frågor

Instagram

Ida: @ida_hamrin

 

Jenny: @jenny_private @pennan00 @ynnej00

 

Följ oss gärna där!   

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Can't speak Swedish? Translate it here!


Ovido - Quiz & Flashcards