Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Ida och Jenny Hamros - 10 mars 2013 22:21

Ja, då är det dags att gå och lägga sig då. Åå flrresten, jag bkev fett glad att Robin vann mello igår!! Jag rlstadr på honom två gånger :) han såg fett förvånad ut när han fick reda på att han vann! Men iallafall så läser denna sjukt bra bok som heter Ingo skriven av Helen Dunmore! Jag läste först hela serien på svensk och nu på engelska :)
Och nu när jag ändå skriver om böcker kan ni få lite tips :) (jag älskar att läsa) :
Darren Shan
House Of Night
Cirkel triologin

Godnatt!
//Jenny

Av Ida och Jenny Hamros - 10 mars 2013 17:33

Idag har jag haft en kompis som heter Ellen här som sov över från igår till idag. Vi hade jätteroligt! Först var vi i tebban och shoppade lite och sen så hade vi ansiktsbehandling och så :)
Och sedan så hade jag gymnastik och nu sitter jag o kollar på family guy och gosar med min katt <3
Jag känner att jag har ett jävligt roligt och intressant liv men ändå..
//Jenny

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till vår lilla blogg! Vi heter Ida och Jenny och vi bloggar om vårat liv och vardag. Vi bloggar om allt som händer i vårat liv. Vi bloggar också på våra egna bloggar http://idaho.forme.se och http.//jennyrosen.devote.se där bloggar vi me

Fråga mig

5 besvarade frågor

Instagram

Ida: @ida_hamrin

 

Jenny: @jenny_private @pennan00 @ynnej00

 

Följ oss gärna där!   

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Can't speak Swedish? Translate it here!


Ovido - Quiz & Flashcards