Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Ida och Jenny Hamros - 27 mars 2013 08:30

   

Två delar från min och Wendys kik konversation. Ja, jag var trött och det var väldigt flummigt. Du ska vara glad att ni inte känner oss. Och till bilden längst ner: Nej jag är egentligen inte så snuskig men hon är...


// Ida   

Av Ida och Jenny Hamros - 27 mars 2013 07:27

My brain: Why him??


My heart: Because he's fucking HOT!!


 

Har du nånsin varit så kär att du inte vet vad du ska göra?

Well, I have. Jag har blivit kär för andra gången i mitt liv.

Min hjärna säger: NEEJ jag vill inte!!

Mitt hjärta säger: JOO du vill!!


Och varje dag frågar jag mig, varför? Och svaret är att jag inte vet, och jag tror att det är så jag vet att jag är kär. För sist jag var kär (vilket var för 2 år sedan) så visste jaginte heller varför jag var kär i den personen.

Så nu ska jag fortsätta med mitt patetiska kärleksliv...


// Ida   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till vår lilla blogg! Vi heter Ida och Jenny och vi bloggar om vårat liv och vardag. Vi bloggar om allt som händer i vårat liv. Vi bloggar också på våra egna bloggar http://idaho.forme.se och http.//jennyrosen.devote.se där bloggar vi me

Fråga mig

5 besvarade frågor

Instagram

Ida: @ida_hamrin

 

Jenny: @jenny_private @pennan00 @ynnej00

 

Följ oss gärna där!   

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Can't speak Swedish? Translate it here!


Ovido - Quiz & Flashcards