Alla inlägg den 1 april 2013

Av Ida och Jenny Hamros - 1 april 2013 10:00

Har jag sagt att jag är dålig på att rita? Well, I'm.

Jag tog fram paint som jag inte använt på jättelänge, och så tänkte jag:  jag har kanske blivit lite bättre på att rita sen sist.

Men nej...

Jag började vara seriös men det slutade med att jag bara drog streck. Resultatet:

 

Detta mina vänner är Kim! Jag vet inte om det är en tjej eller en kille så den fick heta Kim...

Jag sa ju att jag inte var bra på att rita...


// Ida   


...

Av Ida och Jenny Hamros - 1 april 2013 09:38

Vi är inte mer än männsikor.

Vi gör misstag.

Vi sårar.

Vi tvivlar.

Vi säger och gör fel.


Men vi ÄR aldrig fel.

Det är skillnaden.

  


// Ida   


Presentation


Hej och välkommen till vår lilla blogg! Vi heter Ida och Jenny och vi bloggar om vårat liv och vardag. Vi bloggar om allt som händer i vårat liv. Vi bloggar också på våra egna bloggar http://idaho.forme.se och http.//jennyrosen.devote.se där bloggar vi me

Fråga mig

5 besvarade frågor

Instagram

Ida: @ida_hamrin

 

Jenny: @jenny_private @pennan00 @ynnej00

 

Följ oss gärna där!   

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Can't speak Swedish? Translate it here!


Ovido - Quiz & Flashcards