Alla inlägg den 9 april 2013

Av Ida och Jenny Hamros - 9 april 2013 16:58

Varenda gång jag går på teater med skolan så ser vi nån jättefjantig och konstig teater. Den här var barnslig (jag brukar inte ha meot det men idag hade jag det), jobbig, fjantig och rörig. Hängde absolut inte med ivad som hände... Det var tre personer som hade gjort en pjäs om makt och de bytte karaktärer hade nästan ingen rekvesita och mitt i allt skulle dem börja sjunga. Nej det var inte kul.... Sen delade dem ut kladdkaka till vissa i publiken men jag fick inte...   Fast då var Tomas (en kille i min klass) så snäll så han gav mig hans halva.   


Aja, annars var det en bra dag. Vi hade matte och idag fattade jag faktiskt vad som hände, slapp hemkunskapen tack vare teatern, SO som inte var jobbig utan rätt så rolig, svenska och då skulle vi bara disskutera i grupper och sist idrott som var jättekul idag!


Nu ska jag byta om till träningen så ses vi sen!

// Ida    

Presentation


Hej och välkommen till vår lilla blogg! Vi heter Ida och Jenny och vi bloggar om vårat liv och vardag. Vi bloggar om allt som händer i vårat liv. Vi bloggar också på våra egna bloggar http://idaho.forme.se och http.//jennyrosen.devote.se där bloggar vi me

Fråga mig

5 besvarade frågor

Instagram

Ida: @ida_hamrin

 

Jenny: @jenny_private @pennan00 @ynnej00

 

Följ oss gärna där!   

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Can't speak Swedish? Translate it here!


Ovido - Quiz & Flashcards