Alla inlägg den 8 april 2013

Av Ida och Jenny Hamros - 8 april 2013 22:18

Nu säger jag godnatt och hejdå för idag då. Imorgon ska jag till skolan (som vanligt) fast vi ska se teater mitt på dan så jag slipper teori i hemkunskap, vilket är skönt. Jag ska blogga då när jag kommer hem men sen har jag träning + att jag måste göra en skoluppgift, men som jag har lovat; minst två inlägg per dag.

Sov gott!

// Ida   

Av Ida och Jenny Hamros - 8 april 2013 22:14

Min familj sitter o kollar på The Hobbit, gissa hur kul det är för mig när mamma säger "Jenny du ser lite trött ut borde du inte gå o lägga dig?" Och jag är typ inte trött alls så jag säger det och då säger hon " asså lägg ner attityden, du har ju redan sett filmen och så är det skola imorrn". Så nu sitter jag lite mobbad här uppe med Ludde. Det blir ju inte bättre av att de har hög volym på tv så jag hör allt . Aja nu ska jag göra mitt bästa för att sova , godnatt!
//Jenny

Av Ida och Jenny Hamros - 8 april 2013 16:37

 

Oj, hur länge sen var det jag bloggade?

Det var några dagar sen men det blev rätt intensivt de sista dagarna under påsklovet, med mycket saker som hände efter varandra. Det var skidor, kryssning, kompisar och bio. Ja jag hann med ganska mycket.

Men nu har skolan kört igång igen och ni får döda mig nu jag tycker att det är ganska skönt. Även om jag har lite saker att göra under veckorna, men hej det är bara 9 veckor kvar. 9 är mindre än 10!

Vi har fått en ny klasskompis också, hon heter Ebba och har tidigare gått i min parallellklass men nu har hon bytt för att hon inte trivdes. Jag tycker hon verkar trevlig, kanske inte lika konstig som resten av oss men hon lär väl sig ;)


Det här med uppdateringen; det kommer bli bättre, jag ska försöka uppdatera er minst 2 gånger per dag. Men om ni skulle sakna mig medans jag är borta kan ni följa min instagram (ida_hamrin) där jag uppdaterar nästan varje dag.

Lite senare ska jag skriva ett inlägg om hur deprimera jag är och så kommer nog ett inlägg ikväll efter jag har tränat. Vi ses senare!

// Ida   

Presentation


Hej och välkommen till vår lilla blogg! Vi heter Ida och Jenny och vi bloggar om vårat liv och vardag. Vi bloggar om allt som händer i vårat liv. Vi bloggar också på våra egna bloggar http://idaho.forme.se och http.//jennyrosen.devote.se där bloggar vi me

Fråga mig

5 besvarade frågor

Instagram

Ida: @ida_hamrin

 

Jenny: @jenny_private @pennan00 @ynnej00

 

Följ oss gärna där!   

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Can't speak Swedish? Translate it here!


Ovido - Quiz & Flashcards