Alla inlägg den 3 april 2013

Av Ida och Jenny Hamros - 3 april 2013 19:45

 Jag, brorsan och pappa ska åka till Romme imorgon och åka skidor så jag kommer antagligen inte kunna blogga så värst mycket. Men jag ska ta med kameran och ta lite bilder så att ni får se hur vi hade det och så ska jag fixa lite tidsinställda nu! Bra va?


// Ida   

Av Ida och Jenny Hamros - 3 april 2013 18:45

Här är allt jag köpte igår, nej förlåt, nästan allt! jag köpte special shampo och balsam för mitt speciella hår.

Jag köpte jeans + tröja på cubus, ganska billiga jeans. Två tröjor från Gina Tricot, som var väldigt billiga där också. Och jag gjorde slut på dem sista pengarna på mitt Hollister presentkort, jag köpte en blus.

(Ursäkta att ni ser mina lakan och det på bilderna, ja det är Hannah Montana... Men jag orkade inte bädda sängen idag så nu blir det så, bilderna är inte det bästa så ni vet...)

   

Jeans från Cubus, super skinny, low waist = me like! 299 kr, som hittat!

   

Tröja med tryck från Cubus, kommer inte ihåg vad den kosta...? S, så den är liite för stor men ja,ja.

   

Tröja från Gina Tricot. 99 kr tror jag den kostade, vilket var väldigt billigt. Dock kan den torrfälla på ljusa material.

   

Den andra tröjan från Gina Tricot. Endast 49 kr + att det är en av mina favorit färger! Torrfäller på ljusa material den med men den var jävligt snygg och kommer antagligen användas flitigt.

     

Och sist en blus från Hollister, också den i en av mina favorit färger. S, så lite förstår dock men det gör inte så mycket.


Det var det jag köpte igår!

// Ida   

Av Ida och Jenny Hamros - 3 april 2013 17:44

Hej bloggen!


Förlåt för sämst uppdatering men, men...

Igår var jag ock shoppade och jag ska visa vad jag köpte i nästa inlägg men nu till det allvarliga:


Mitt instagram konto har blivit hackat! Mitt konto har börjat skicka skumma kommentarer till folk jag inte följer utan att jag vet det. Det känns inte så kul och jag känner mig väldigt blottad... Jag har bytt lösenord och hoppas att det inte kommer hända igen. Jag hade lite tur att han/hon bara skrev till personer jag inte känner, tänk om den hade skrivit till mina vänner eller lagt upp foton osv. Well, nu har jag instagram och facebook osv och det här kan hända alla och jag får helt enkelt acceptera det. Jag funderade på att ta bort instagram men jag har kvar det. Nothing will let me down eller nåt sånt.


// Ida   

Presentation


Hej och välkommen till vår lilla blogg! Vi heter Ida och Jenny och vi bloggar om vårat liv och vardag. Vi bloggar om allt som händer i vårat liv. Vi bloggar också på våra egna bloggar http://idaho.forme.se och http.//jennyrosen.devote.se där bloggar vi me

Fråga mig

5 besvarade frågor

Instagram

Ida: @ida_hamrin

 

Jenny: @jenny_private @pennan00 @ynnej00

 

Följ oss gärna där!   

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Can't speak Swedish? Translate it here!


Ovido - Quiz & Flashcards